salemziba

آموزش حفظ نکات سلامتی

salemziba

آموزش حفظ نکات سلامتی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

در این مطلب با کمک چندین مجله معتبر پزشکی، از عوارض جانبی، کاربردها، نحوه استفاده و نکات مهم دیگر پیرامون قرص دیمن هیدرینات برای شما خواهیم گفت. طی چند روز سعی کرده ایم مقاله ای کامل به شما ارائه کنیم.

دلیل تجویز دیمن هیدرینات چیست؟

دیمن هیدرینات در درمان سرگیجه، تهوع، بیماری مسافرت و همچنین سرگیجه ناشی از بیماری‌های که بر روی بخش دهلیزی گوش اثر می‌گذارند (مانند التهاب پیچال) بکار برده می‌شود. این دارو به دسته ی آنتی هیستامینها تعلق دارد. این دارو با پیشگیری از مشکل در تعادل بدن عمل میکند. نام های تجاری:

  • Dramamine®
  • Dramamine® جویدنی

نحوه استفاده از این دارو چگونه است؟

دیمن هیدرینات بصورت قرص خوراکی و جویدنی همراه یا بدون غذا مصرف میشود. برای پیشگیری از بیماری مسافرت، اولین دوز باید 30 دقیقه تا 1 ساعت قبل از مسافرت یا حرکت (ماشین و…) مصرف شود. برای افراد 12 ساله و بالاتر، دیمن هیدرینات هر 4 تا 6 ساعت در مواقع لزوم برای درمان و پیشگیری از بیماری ماشین گرفتگی (سرگیجه ی ناشی از حرکت) مصرف میشود. برای کودکان زیر 12 سال هم دیمن هیدرینات هر 8 تا 6 ساعت در مواقع لزوم مصرف میشود. به دستورالعمل نوشته شده برروی جعبه با دقت توجه کنید و قسمتهایی که متوجه نمیشوید را از پزشک سوال کنید. دیمن هیدرینات را دقیقا برطبق نسخه مصرف کنید و از استفاده ی کمتر یا بیشتر این دارو اجتناب کنید.

از دادن دیمن هیدرینات به کودکان زیر 2 سال بپرهیزید مگر در مواقعی که پزشک تشخیص دهد.

استفاده های دیگر دیمن هیدرینات

چه احتیاط هایی باید انجام گیرد؟

عوارض جانبی دیمن هیدرینات چیست؟

توضیحات بیشتر را با کلیک بر روی لینک زیر بخوانید:

قرص دیمن هیدرینات- عوارض، نحوه استفاده اصولی و ...

  • ۹۸/۰۱/۱۲
  • setareh bagheri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی